یک دو سه موزیک | اخبار و موسیقی روز یک دو سه موزیک | اخبار و موسیقی روز .

یک دو سه موزیک | اخبار و موسیقی روز

کاشت مو به روش Fut + قیمت، مزایا و معایب روش


البته ممکن است مقداری روش درمانی آنها با یکدیگر متفاوت باشد که به علت الگوی گوناگون ریزش مو است . دکتر کاشت مو میتوان گفت که در این مرحله پوشش بهتر موها، ضخامت بیشتر و همچنین تراکم و طول بلند تری از موها مشاهده خواهد شد و البته وجود این تغییرات به راحتی با چشم قابل رویت خواهد بود. به صورت معمول، پزشک معالج شما بلافاصله بعد از کاشت مو انجام فعالیت های ورزشی را برای شما مجاز نمیدارد باید گفت فعالیت های بدنی مانند دویدن، دوچرخه سواری و هر نوع دیگری از ورزش ها میتوانند برای کاشت موی شما (هر نوع کاشت مویی که انجام داده اید مانند کاشت مو به روش FUTو یا FIT و یا ترکیبی) مضر باشد، اما باید دانست که این محدودیت ها موقتی میباشد و بعد از گذشتن مدت زمانی خاص که پزشک متخصص برای شما در نظر خواهد گرفت شما میتوانید فعالیت های بدنی خود را از سرگیرید. سپس جراح از میکرو تیغه های بسیار کوچک برای سوراخ کردن محل های دریافت پیوند، قرار دادن آن ها در یک تراکم و الگوی از پیش تعیین شده و زاویه قرار دادن زخم ها به صورت مداوم برای ایجاد یک الگوی موی واقع گرایانه استفاده می کند.

“با یک یا دو جلسه کاملا انجام میشوند.”

صرف نظر از تکنیک برداشت، استخراج مناسب فولیکول مو برای اطمینان از زنده ماندن موهای کاشته شده و جلوگیری از تراشه، بریدن ساقه مو از پیاز مو در درجه اول قرار دارد. از سال 2016 کاشت مو به روش DHI بسیار مورد استقبال پزشکان و مراجعه کنندگان پیوند مو قرار گرفت. همچنین عوامل دیگری نیز مانند مهارت و تخصص پزشک، تجهیزات کلینیک و مرکز درمانی، متدها و روش های مورد استفاده برای کاشت، تعداد گرفت ها برای اهدا و عامل جغرافیایی این هزینه متفاوت است.


ایا جراحی کاشت مو دردناک است؟

برداشت نواری (که به آن پیوند واحد فولیکولار یا FUT نیز گفته می شود)، متداول ترین روش برای برداشت مو و فولیکول های محل دهنده است. کاشت مو فقط محدود به آقایان نمی شود بلکه روشی نوین برای بازسازی موهای از دست رفته خانم ها نیز است. روشهای نوین کاشت مو حداکثر با یک یا دو جلسه کاملا انجام میشوند. در کلیه مراکز کاشت مو بخشهایی از پروسه کاشت توسط پرسنلی انجام می شود که معمولا آموزشی برای این کار ندیده اند ولی دستیار کاشت مو نامیده می شوند و این امر باعث کاهش قابل توجه کیفیت خدمات می گردد از سویی با توجه به افزایش تقاضای کاشت مو و گسترش مراکز تخصصی کاشت مو جهت ارتقاع کیفیت خدمات نیاز به پرسنل مجرب بیش از پیش حس می شود و برگزاری دوره های آموزشی دستیار کاشت مو می تواند موجب بهبود کیفیت این خدمات گردد .

دوره نقاهت حدود 2 هفته است و لازم است، بخیه ها توسط پرسنل پزشکی برداشته شوند. دو تا سه هفته پس از پیوند مو، موهای کاشته شده می ریزند که این موضوع باعث نگرانی بسیاری از افراد می شود. فولیکول های کاشته شده در قسمت ریزش تا پایان عمر باقی می ماند. با این حال مراحل پیوند مو در تمامی آنها یکسان بوده و تفاوت اصلی مربوط به متدی است که گرافتها از بانک مو برداشته و در محل مورد نظر کاشته میشوند. افراد جوانی که کمتر از ۲۵ سال سن دارند، به این دلیل که طرح ریزش موی آنها معلوم نیست کاندید خوبی برای این عمل نیستند؛ مگر در موارد استثنایی. بسیاری از افراد به خصوص آقایان به دلیل کم پشت بودن موهایشان اقدام به کاشت مو با جراحی می کنند. از مصرف الکل به دلیل رقیق شدن خون جدا خودداری کنید. 5- داروهای مصرفی مثل داروهای رقیق کننده خون، داروهای ضد بارداری، لوپید برای کاهش کلسترول و همچنین برخی از داروها برای از بین بردن جوش و آکنه، میتوانند موجب ریزش مو پس از پیوند مو شوند. التهاب فولیکول مو: این عارضه که در ۲۹ درصد بیماران پس از عمل رخ می دهد، به صورت زخم یا جوش در ناحیه کاشت مو ظاهر می شود.

کاشت مو - راهنمای جامع کاشت مو طبیعی

عمل های پیوند به صورت سرپایی و با آرام بخشی خفیف یا بی حسی موضعی تزریق شده، انجام می شوند. برای استخراج واحد فولیکولی یا برداشت به روش FUE، واحدهای فولیکولی منفرد که حاوی 1 تا 4 تار مو هستند تحت بی حسی موضعی برداشته می شوند. اگر نتوانستید خونریزی را با استراحت یا وارد کردن فشار به محل خونریزی کنترل کنید، با پزشکتان تماس بگیرید. پیش از عمل از خودتان عکس بگیرید تا بتوانید ظاهر سابق تان را با ظاهر چند ماه بعد خود مقایسه کنید. اگر از رژیم غذایی سختی پیروی می کنید، دو هفته پیش از انجام عمل به رژیم عادی غذایی خود برگردید تا سوخت و ساز بدن تان ثابت شود و زخم های و بخیه ها بعد از عمل راحت تر بهبود پیدا کند. تا چند هفته ابتدایی بعد از کاشت مو از شامپوی مخصوصی که متخصص پوست و مو تجویز کرده است، برای شستشوی سرتان استفاده کنید. از نوشیدن الکل حداقل تا 1 هفته پس از عمل خودداری کنید. یک روز قبل از عمل استحمام کنید و برای شستن موهایتان از نرمکننده استفاده کنید. این نوشیدنیها تاثیر مخربی بر جریان عمل کاشت مو خواهند داشت.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۷:۱۵ توسط:اکبر عینی موضوع: مقالات نظرات (0)