يك دو سه موزيك | اخبار و موسيقي روز يك دو سه موزيك | اخبار و موسيقي روز .

يك دو سه موزيك | اخبار و موسيقي روز

خريد و فروش ارز ديجيتال به صورت مستقيم، ساده، سريع، حرفه اي و امن

صرافي هاي بين المللي بسيار زيادي وجود دارند كه كاربران ايراني در گذشته مي توانستند از آن ها استفاده كنند و حال با توجه به مشكلاتي كه به وجود آمده اين افراد توانايي استفاده كردن از صرافي هاي خارجي را ندارند. به محض آپلود كردن اثرتان در سايت، ميتوانيد يك تصوير نهايي از آن در قسمت Preview داشته باشيد. ما اطمينان نداريم بايد اعتبار درست در اين زمينه كسب شود. قيمتهاي لحظهاي و واقعي: حتما ميدانيد نوسانات زيادي در قيمت ارز ديجيتال وجود دارد و براي كسب سود خوب از اين حرفه بايد قيمت واقعي و به روز ارزها را در اختيار داشته باشيد.

خريد ارز ديجيتال بدون احراز هويت


رمزپلاس به زودي اپليكيشن صرافي و تالار معاملاتي خود را در اختيار كاربران قرار خواهد داد. البته سادگي اين پلتفرم، باعث شده كه استقبال تريدرهاي حرفهاي از اين اپليكيشن چندان زياد نباشد؛ در واقع، اكثر آنها از اين برنامه استفاده نميكنند و ترجيح ميدهند به سراغ باپليكيشنهاي حرفهاي تر بروند. آنها قرارداد مينويسند و در زمان سررسيد قرارداد به تعهداتشان عمل ميكنند. فرمتهاي MP3 و WEBP هم براي آپلود فايل در دسترس هستند و البته نبايد فراموش كنيد كه حجم فايلتان بايد حداكثر تا ۳۰ مگابايت باشد.

اكنون بايد فايل اثر مورد نظرمان را در اپليكيشن خريد و فروش ارز ديجيتال آپلود كنيم تا از آن يك NFT بسازيم. حالا كه به اين قسمت هيجانانگيز رسيدهايد، بهتر است بدانيد كه تنها يكي دو قدم تا فروش NFT فاصله داريد. پس ميتوان قيمت اثر NFT را در يك بازه قيمتي قابل توجهي از اتريوم يا ETH مشخص كرد و به مشتريان مهلت ۷ روزه دهيم تا بهترين پيشنهاد را براي خريد ارائه دهند. در اينجا بايد تائيد كنيد كه فردي بالاي ۱۳ سال هستيد؛ در غير اينصورت بايد با تمامي مراحل فروش NFT خداحافظي كنيد. در گوشه سمت راست سايت گزينه Connect Wallet را انتخاب كنيد.

خريد و فروش ارز ديجيتال چيست ؟

 

به سايت Rarible برويد.گزينه كيف پول ديجيتال را در سمت راست سايت انتخاب كنيد تا بتوانيد از طريق پلتفرم مدنظرتان اعتبار بگيريد. اگر احساس ميكنيد كه فعلاً به اتريوم براي فروش NFT نياز نداريد، اين مرحله را ذخيره كنيد تا بعدا به سراغش برويد. به سايت Rarible برويد. براي ايجاد NFT بخش Create را در قسمت بالايي سايت Rarible انتخاب كنيد. براي فروش NFT لازم است كه كيف پول ديجيتالتان را به پلتفرم NFT متصل كنيد. او ميتواند با ارز ديجيتال به طرف مقابل ساكن سنگاپور پرداخت كند، مشروط بر اينكه هر دو به يك شبكه متصل باشند.

خريد ارزهاي ديجيتال

سپس كيف پولتان را به سايت لينك يا متصل كنيد. اين بخش مربوط به همه كارهايي است كه بايد براي شرح فهرستها يا عناوين مربوط به NFT انجام داد. اگر قيمتي كه تعيين ميكنيم خيلي پايين باشد، بايد همه پول حاصل از فروش NFT را بابت هزينههاي تراكنش و هزار چيز ديگر دهيد و هيچ سودي نميكنيد. روي گزينه Create Item كليك كنيد تا براي پرداخت هزينههاي لازم از طريق كيف پول ديجيتالتان اقدام كنيد. هابي گلوبال توانست با موفقيت پايگاه كاربري خود را در خارج از چين توسعه دهد تا به يكي از نقدشونده ترين صرافي هاي ارز ديجيتال در جهان تبديل شود.

توجه كنيد كه ممكن است بعضي از گزينهها شما را گيج كنند

.امروزه سرمايه گذاري و خريد و فروش ارز ديجيتال به شغل دوم و شايد منبع درآمد اصلي بسياري از مردم در سراسر جهان تبديل شده است و بسياري از افراد در حال حاضر سخت در اين زمينه كار مي كنند. صرافيهاي ارز ديجيتال بايد با تطبيق هويت خريدار و فروشنده باهويت حساب كه ارائه ميدهد اطمينان حاصل كنند. توجه كنيد كه ممكن است بعضي از گزينهها شما را گيج كنند. اگر تازه يادتان افتاده است كه اعتبار كافي براي پرداخت هزينههايتان نداريد، اصلاً لازم نيست كه نگران شويد. اگر اپل پي يا كارت اعتباري بانكهاي خارجي را نداريد، نيك پرداخت نيز ميتواند پرداختهاي خريد و فروش ارز ديجيتال براي كيف پول شما را به راحتي به عهده بگيرد.

در ادامه به بررسي تفاوتهاي اساسي صرافي و بروكر خواهيم پرداخت. همهي تراكنشها ظرف ۱۵ دقيقه انجام ميشوند؛ در اين تراكنشها ميتوانيد از ويزا يا مستركارت براي پرداخت استفاده كنيد. جز نظرسنجي سايت، شما مي توانيد ما را در پيام رسان هاي موجود همراهي كنيد. با توجه به اينكه ميدانيد ريسك معاملات فيوچرز چيست، حتما خود را از قبل براي آن آماده كنيد. توجه كنيد كه اين همان استراتژي سابق است؛ يعني هرچقدر مقدار سهمي كه ميخواهيد بالا باشد، ميزان هزينهاي كه از شما كسر خواهد شد به همان نسبت بالا خواهد بود. پس از اين بخش دوباره وارد يك بخش خواهيد شد كه مربوط به معاملات آتي است.

چرا كه ممكن است مسدود شدن حساب هايشان هر لحظه رخ دهد. براي اينكه شانس فروش NFT بالا برود، لازم است كه به صورت اختصاصي روي اين بخش كه با عنوان Description و Title شناخته ميشود، تمركز كنيد. در اين قسمت بايد خريد ارز ديجيتال نحوه فروش آثار هنري NFT را انتخاب كنيد. اين امكان ويژه باعث ميشود كه نسخه نهايي اثر (كه وضوح بالايي دارد) به اضافه مطالب اضافي يا هرچيز ديگري را در يك پكيج مخصوص براي خريدار ايجاد كنيم. گزينه اول به قيمت ثابت يا Fixed Price مربوط ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۹:۱۱ توسط:اكبر عيني موضوع: مقالات نظرات (0)