یک دو سه موزیک | اخبار و موسیقی روز یک دو سه موزیک | اخبار و موسیقی روز .

یک دو سه موزیک | اخبار و موسیقی روز

خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت مستقیم، ساده، سریع، حرفه ای و امن

صرافی های بین المللی بسیار زیادی وجود دارند که کاربران ایرانی در گذشته می توانستند از آن ها استفاده کنند و حال با توجه به مشکلاتی که به وجود آمده این افراد توانایی استفاده کردن از صرافی های خارجی را ندارند. به محض آپلود کردن اثرتان در سایت، میتوانید یک تصویر نهایی از آن در قسمت Preview داشته باشید. ما اطمینان نداریم باید اعتبار درست در این زمینه کسب شود. قیمتهای لحظهای و واقعی: حتما میدانید نوسانات زیادی در قیمت ارز دیجیتال وجود دارد و برای کسب سود خوب از این حرفه باید قیمت واقعی و به روز ارزها را در اختیار داشته باشید.

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت


رمزپلاس به زودی اپلیکیشن صرافی و تالار معاملاتی خود را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. البته سادگی این پلتفرم، باعث شده که استقبال تریدرهای حرفهای از این اپلیکیشن چندان زیاد نباشد؛ در واقع، اکثر آنها از این برنامه استفاده نمیکنند و ترجیح میدهند به سراغ باپلیکیشنهای حرفهای تر بروند. آنها قرارداد مینویسند و در زمان سررسید قرارداد به تعهداتشان عمل میکنند. فرمتهای MP3 و WEBP هم برای آپلود فایل در دسترس هستند و البته نباید فراموش کنید که حجم فایلتان باید حداکثر تا ۳۰ مگابایت باشد.

اکنون باید فایل اثر مورد نظرمان را در اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال آپلود کنیم تا از آن یک NFT بسازیم. حالا که به این قسمت هیجانانگیز رسیدهاید، بهتر است بدانید که تنها یکی دو قدم تا فروش NFT فاصله دارید. پس میتوان قیمت اثر NFT را در یک بازه قیمتی قابل توجهی از اتریوم یا ETH مشخص کرد و به مشتریان مهلت ۷ روزه دهیم تا بهترین پیشنهاد را برای خرید ارائه دهند. در اینجا باید تائید کنید که فردی بالای ۱۳ سال هستید؛ در غیر اینصورت باید با تمامی مراحل فروش NFT خداحافظی کنید. در گوشه سمت راست سایت گزینه Connect Wallet را انتخاب کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال چیست ؟

 

به سایت Rarible بروید.گزینه کیف پول دیجیتال را در سمت راست سایت انتخاب کنید تا بتوانید از طریق پلتفرم مدنظرتان اعتبار بگیرید. اگر احساس میکنید که فعلاً به اتریوم برای فروش NFT نیاز ندارید، این مرحله را ذخیره کنید تا بعدا به سراغش بروید. به سایت Rarible بروید. برای ایجاد NFT بخش Create را در قسمت بالایی سایت Rarible انتخاب کنید. برای فروش NFT لازم است که کیف پول دیجیتالتان را به پلتفرم NFT متصل کنید. او میتواند با ارز دیجیتال به طرف مقابل ساکن سنگاپور پرداخت کند، مشروط بر اینکه هر دو به یک شبکه متصل باشند.

خرید ارزهای دیجیتال

سپس کیف پولتان را به سایت لینک یا متصل کنید. این بخش مربوط به همه کارهایی است که باید برای شرح فهرستها یا عناوین مربوط به NFT انجام داد. اگر قیمتی که تعیین میکنیم خیلی پایین باشد، باید همه پول حاصل از فروش NFT را بابت هزینههای تراکنش و هزار چیز دیگر دهید و هیچ سودی نمیکنید. روی گزینه Create Item کلیک کنید تا برای پرداخت هزینههای لازم از طریق کیف پول دیجیتالتان اقدام کنید. هابی گلوبال توانست با موفقیت پایگاه کاربری خود را در خارج از چین توسعه دهد تا به یکی از نقدشونده ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان تبدیل شود.

توجه کنید که ممکن است بعضی از گزینهها شما را گیج کنند

.امروزه سرمایه گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال به شغل دوم و شاید منبع درآمد اصلی بسیاری از مردم در سراسر جهان تبدیل شده است و بسیاری از افراد در حال حاضر سخت در این زمینه کار می کنند. صرافیهای ارز دیجیتال باید با تطبیق هویت خریدار و فروشنده باهویت حساب که ارائه میدهد اطمینان حاصل کنند. توجه کنید که ممکن است بعضی از گزینهها شما را گیج کنند. اگر تازه یادتان افتاده است که اعتبار کافی برای پرداخت هزینههایتان ندارید، اصلاً لازم نیست که نگران شوید. اگر اپل پی یا کارت اعتباری بانکهای خارجی را ندارید، نیک پرداخت نیز میتواند پرداختهای خرید و فروش ارز دیجیتال برای کیف پول شما را به راحتی به عهده بگیرد.

در ادامه به بررسی تفاوتهای اساسی صرافی و بروکر خواهیم پرداخت. همهی تراکنشها ظرف ۱۵ دقیقه انجام میشوند؛ در این تراکنشها میتوانید از ویزا یا مسترکارت برای پرداخت استفاده کنید. جز نظرسنجی سایت، شما می توانید ما را در پیام رسان های موجود همراهی کنید. با توجه به اینکه میدانید ریسک معاملات فیوچرز چیست، حتما خود را از قبل برای آن آماده کنید. توجه کنید که این همان استراتژی سابق است؛ یعنی هرچقدر مقدار سهمی که میخواهید بالا باشد، میزان هزینهای که از شما کسر خواهد شد به همان نسبت بالا خواهد بود. پس از این بخش دوباره وارد یک بخش خواهید شد که مربوط به معاملات آتی است.

چرا که ممکن است مسدود شدن حساب هایشان هر لحظه رخ دهد. برای اینکه شانس فروش NFT بالا برود، لازم است که به صورت اختصاصی روی این بخش که با عنوان Description و Title شناخته میشود، تمرکز کنید. در این قسمت باید خرید ارز دیجیتال نحوه فروش آثار هنری NFT را انتخاب کنید. این امکان ویژه باعث میشود که نسخه نهایی اثر (که وضوح بالایی دارد) به اضافه مطالب اضافی یا هرچیز دیگری را در یک پکیج مخصوص برای خریدار ایجاد کنیم. گزینه اول به قیمت ثابت یا Fixed Price مربوط میشود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۹:۱۱ توسط:اکبر عینی موضوع: مقالات نظرات (0)